Katarina

Detox delux
Just nu sitter jag på en Swebus påväg till min morfar. Där kommer jag stanna hela helgen och bara ta det lugnt.
Fiffiluring vilar och är förhoppningsvis fit fot fight att börja ridas när jag kommer tillbaka.
 
Morfar har ingen dator. Som extra krydda tänker jag därför (försöka) vara utan mobilen. Det blir liksom en kommunikationsdetox.
 
Välbehövlig sådan.
 
Man måste inte kolla mailen tre gånger i timman, surfa aftonbladet och hästnet resten av tiden. Man dör inte av att inte läsa de senaste uppdateringarna på alla bloggar.
Tror jag i alla fall (;
 
Här kommer finnas lite tidsinställda inlägg ändå, för ni som läser har nog fortfarande tillgång till dator och internet (;
Gabriella - Montéryttare

En sådan helg låter faktiskt riktigt härlig :)

JennyM

Sv: Åh vad glad jag blir, tack så hemskt mycket för dom fina orden! :)

Kommer några svar här på samma gång ;)

Men angående fleecetröja i stallet så håller jag med dig, ganska klantigt ;) Men dom flesta gör ju en tunnare variant på fleece nu och då fastnar det inte alls på samma sätt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress