Katarina

Idel beröm
Idag lånade jag Svarta Faran igen och lät en vän rida Fiffi. Uteritter med sällskap kan ju vara något av det bästa!
 
Tjejen som red Fiffi är duktig med har inte ridit på länge, och bara öste beröm över min söta lilla ponny! Sånt värmer i ett mattehjärta. Hon fick Fiffi att gå riktigt fint och avslappnat också, inte helt enkelt på henne första ridturen som dessutom är ute. Svarta Faran var också snällare än vanligt, bara några tvärnitar och ett ställe där det var fullt ös medvetslös-galopp som gällde. Jag lät henne hållas, lite roligt ska man ju få ha (;
 
Så härligt att ha en häst man kan sätta upp vem som helst på också (ja, nästan i alla fall) och få höra att hon är så fin i psyket och lättriden. Precis det jag vill åstakomma med min lilla Saga, en häst som alla kan rida och som går bra med alla ryttare.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress