Katarina

Ingen motivation
Jösses vad trött jag blev på skolan, eller i alla fall den mer samhällsvetenskapligt inriktade kursen jag precis tvingats att gå. Finns inget värre än godtyckliga rättningar där inte ens svar som helt överrensstämmer med det läraren berättat till punkt och pricka godkäns.
Helt jävla sjukt.
 
Inga kommentarer på våra tentor fick vi heller så det är ju bara att famla i blindo medan man försöker rätta skiten.
 
 
JennyM

Lite lustigt, för jag har verkligen studerat alla villkor nu och jag håller helt med dig.. Dina är klart bäst! och bra i pris! Jag har Sveland på Dino och hunden, men tecknat Dina på Goodie och har planerat att byta till dom andra två också när jag kan sedan :) Agria är helt klart dom sämsta tyvärr,jag har så många hemska historier om det bolaget så jag förstår inte att folk fortfarande använder dom.. Man betalar ju massa dyra pengar just för att det inte ska bli något problem när det väl blir problem med ens hjärtan liksom..

Svar: Ja, och speciellt efter alla undantag de infört, på typ hältor (skitsmart eftersom det är det flest hästar har problem med). Nej inte ok det där.
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress