Katarina

Utflyttningen har börjat..
I natt sover jag första natten i huset som tillhör stallet. Är hemma sent ikväll så var uppe och mockade och fixade allt för insläppet tidigare idag. En snabbis tillbaka i lägenheten behövdes dock eftersom jag glömt lite saker, men det hade man väl fått räkna med.
 
Planen var att skriva ut allt jag behöver för att plugga till distanskursen nu när jag ändå var hemma, men icke sa nicke. Kurshemsidan kanske fungerar nu, vad vet jag - för jag är helt plötsligt inte behörig längre.
 
Orka liksom.
 
Nu bär det dock av till skolan, ikväll har vi Halloween-tema på bakandet!
 
 
L a m i a s . s e

Sv: Jag är mellan 36/38 och vill ha kavajen tiiiight, jag har storlek XS (36) på min, den är väldigt stretchig :) Hoppas det hjälpte!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress