Katarina

Terrängponnyn
Fiffi ska bli fälttävlanshäst om hennes matte får bestämma.
 
Att gå i vatten har vi tränat på innan och i helgen var det premiär för terränghinder. Det finns två stycken i en av hagarna och kombinationen inte hästar, torrt och bra underlag, solsken och föräldrarna med med kamera fanns det ju ingen bättre dag att testa på!
 
 
Ponnyn var generellt jättepigg.
 
 
Och en överpigg Fiffi varken bockar eller busar som den perfekta ponny hon är, utan ruskar på huvudet istället. Sååå söt!
 
 
Första skuttet! Stocken är väldigt pedagogisk och låg där vi började att hoppa, för att sedan bli högre längre bort.
 
Nu ska jag kolla igenom skolmailen och räkna en foderstat (typ hundrade denna månaden.) Resten av bilderna kommer imorgon!
L a m i a s . s e

Sv: Har kollat lite på Back on Track, tänkte skaffa ett sånt till armbågarna (bra kropp där alla leder är dåliga haha) men det till knäet verkade inte fungera så bra till ridning - tror jag behöver något stabilare då :)

Linnéa

Jätte,jättefin blogg! Väldigt läsvärd och bra! :D

Svar: Tack ^^
Katarina

Gabriella - Montéryttare

Duktig ponny!!
Vilka härliga bilder!!

Svar: Tack, hon är allt mitt lilla hjärta :)
Katarina

Ida

Älskar ridbilder! Alltid lika härligt.

Svar: Tack :)
Katarina

Angelica

Fälttävlan verkar superroligt, hoppas det går bra för er! Själv är jag för mesig för sånt haha:)

Svar: Det är så låga hinder på ponny-nivå brukar jag alltid säga till mamma (; Men vi tränar ju inget seriöst (än..)
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress