Katarina

Vintertiden vinner
..men jag har ju helt glömt att berätta, "min" häst Winterziet sprang in lite pengar i helgen :)
 
Nästan 23.000:- var facit från helgens start på Göteborg Galopp, nästa gång hoppas jag på vinnarcirkeln!
 
 
Här kan ni se min häst ute och vattenträna. Hon är den bruna (;
 
 
Här är hon ute och cantrar med vad som liknar en annan delägare ganska mycket.. Vi är alltså ett gäng (som består av mig och några av mina gamla vänner från British Racing School) som köpt in oss i en del av denna fina bruna häst.
 
Hoppas att jag får chans att följa henne lite nämare i framtiden, men utan semester denna sommaren ser det tyvärr ganska mörkt ut..
Divorce your horse

Så roligt, man få gratulera :)

Svar: Hihi tack! Lite roligt ändå att äga en galopphäst "på riktigt"
Katarina

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

sv; Ja haha alltså jag ville rida barbacka MEN han hade vilat så länge så han ville ju bara trava och så hoppa barbacka.. Inte riktigt än tror jag ;)

Svar: Hahaha I see your point (;
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress