Katarina

Murrekanin
Mamma var med och fotade när vi försökte galoppera idag, men helt ärligt blev det mest kaninhoppning av det hela.
 
 
Här försöker jag fatta galopp och det ser ju helt normalt ut..
 
 
Sen börjar han med något hoppsa-steg..
 
 
...ännu mera uppåt
 
 
Och avslutar med en bock!
Jenny

Med tanke på att han är ung: galoppera på lina? Jag gissar på att han galopperar mer normalt vid longering och det är lättare för någon att stå på marken och mana på så att han kommer igång och galopperar mer normalt.
Ser klart mer ut att komma till sin rätt på dessa bilder än tidigare iallafall :)

Svar: Mja, jag har blivit avrådd att ha honom på lina pga att han rör sig ganska stort. Tack! Sakta med säkert är det ju som gäller med unghästar, haha
Katarina

Divorce your horse

Ja alla måste vi ju börjar någonstans :) Men det kommer nog inte att dröja länge innan han kommer på vad du vill :)

Svar: Bara att fatta galopp är ju ett stort steg på vägen! Nästa gång ska jag se om jag kan ha med någon som draghjälp :)
Katarina

Julia Forsbacka

Hästar, alltså...

Svar: Eller kaniner, har lite svårt att avgöra, hahahaha
Katarina

Ellen

Åh så söt! Haha

Svar: Hihi tack (;
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress