Katarina

Ingen drivrem och katt inomhus
Imorse var min bil inte riktigt som den skulle, vi kan snällt kalla det för uselt morgonhumör. Lite i halv-panik fick jag låna en bil av stallägaren och hann ändå till jobbet som jag skulle (hur snällt som helst, enda dagen jag hade en viktig tid att passa...).
 
Väl hemma igen lekte jag detektiv och hittade en avsliten drivrem. Drivremmen typ driver saker och man måste verkligen ha en sådan för att komma framåt. Nu behöver jag "bara" leta efter en verkstad som kan ta emot oss snabbt och sen bogsera vraket dit. Har ingen aning om alls hur det ska gå till men det går nog.
 
Murre fick vila idag igen. Det regnar ute och min kvot var liksom fylld, jag orkade inte så mycket mer än så här idag.
 
 
Råkade öppna dörren lite för länge förut så pannrumskatten klev genast in och började undersöka. Han var på golvet, i sängen och allmänt överallt. Tyvärr vet jag inte om han är rumsren så han åkte ut rätt snabbt igen :p
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress