Katarina

God sovmorgon!
När klockan ringde vid fem imorse var jag trött och ville inte gå upp. Så jag struntade i det, satte ett nytt alarm till klockan sex istället och nu har jag alltså gått upp efter en spontan sovmorgon.
Hoppas ingenting strular med tåget eller bussen bara..
 
Jag är egentligen en väldigt rutin-människa som gör samma saker varje morgon vid samma tid och typ samma ordning, så känner mig lite rebellisk mot mig själv nästan (;
 
Ikväll kommer Murre få vila, sen är planen att rida ut lite till helgen om vi kan. På söndag ska jag ner till Linköping och försöka kolla på boende (ehh ett litet rum i alla fall, och ett radhus) och stallplats (ehh någon box i alla fall, måste jag ens skriva att det går himla trögt det här?).
 
Lite halv-stressad (en och en halv månad är  ganska kort framförhållning) men det löser sig nog.
Divorce your horse

Skönt med lite sovmorgon och härligt att bryta mönstren ibland! :)

Svar: Hihi ja :) Har jobbat lite för mycket så funderar på att ta sovmorgon resten utav tiden fram till semestern faktiskt.
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress