Katarina

Nya ridbyxor (..igen)
Kom just på att jag inte visat er mitt senaste fynd, ett par nya ridbyxor!
 
 
De är ljusrosa med beige helskoning, var inne en snabbis på Hööks efter jobbet en dag och där hängde dem, på rea och i precis min storlek. Modellen passade också så kunde inte låta bli :p
Är ju skönt med ljusa ridbyxor på sommaren också :)
Jenny

Matchigt av dig :) Men blir de inte hemskt lätt skitiga? De skulle bli fläckiga direkt hos mig :P

Svar: Tack, jag försöker liksom och lyckas ibland :P Om de lätt blir smutsiga är oklart, har bara ridit i dem en gång (; (mina "smutsavstötande" ljusgråa från Equiline däremot kunde jag inte se blev mindre smutsiga än andra ridbyxor.....)
Katarina

Karoline

Ååå, de är ju jättesnygga! Du menar att det är dags att skaffa sig någon mer färg än svart alltså ;)

Svar: Hihi tack! Mhm ungefär så. Köp ett par Star rider, inte så dyra och i finns i fina färger :) (fast gå via min länk och bli medlem här först: https://www.refunder.se/bjud-in/54ef73f359191 så får du bonuspengar på köpet!)
Katarina

Julia Forsbacka

Fina! Själv "fyndade" jag också ett par nya ridbyxor för inte särskilt länge sedan. De var väldigt dyra men tycker att jag kunde unna mig det när jag ska jobba hela sommaren :P

Svar: Tack! Låter som ett bra val, och perfekt sätt att fira en ny häst på :)
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress