Katarina

Helt slut.
Fredag kväll och jag har äntligen landat i soffan efter en extremt lång dag.
 
Nu ska jag bara läsa mailen och sen gå och lägga mig, det blir tidig uppstigning imorgon då jag följer med fullblodet på tävling igen. Tvådagars fälttävlan så hoppning och dressyr imorgon så tar vi terrängen på söndag. Som tur är ligger tävlingsplatsen nära :)
 
Hoppas att hitta med Murre lite imorgon också, idag såg jag honom inte ens.. hade inte alls någon lust att gå ut i hagen och leta efter honom i regnet när jag redan letat andra djur i regn hela dagen.
 
 
Oftast blir maten lite sparsmakad när man är långt ute i kusten och jobbar, men idag hade vi tur och det låg en väldigt fin restaurang i närheten där vi kunde äta lunch. Utan att bli ruinerade, antar att samma mat i stan hade kostat minst det dubbla (;
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress