Katarina

Ute i landet
Hela lördagen var vi i sommarstugan, som har fått en ny stor altan i år.
 
 
Så här ser den ut :)
 
Men det var inte att hjälpa till och bygga något jag ägnade min helg åt, nej, istället var det landet som fick min uppmärksamhet.
 
 
Så här såg det ut innan. Hallon i bakgrunden och jordgubbar till höger. Efter en tripp till en plantskola kom vi tillbaka med massa roligt!
 
 
Jag planterade massa smultron, dill, persilja, sallat, ärtor, timjan och gräslök.
 
 
Kryddorna och sallaten fick bli inringad och jag hoppas att vi slipper få besök av mördarsniglarna där. Till vänster satte vi tre rader potatis så går nästan att få ihop en komplett middag (;
 
 
Men jag jobbade inte ihjäl mig utan passade på att ta det lite lugnt också :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress