Katarina

Hästpassaren inskolad
Idag var jag och min vän Karro (hon som ska passa Fiffi) på stans två hästaffärer och sen i stallet. Typ 6 timmar hästar, hade nästan glömt bort hur roligt det var att ha någon att verkligen dela sitt intresse med!
 
Hur som helst, Fiffi fick ett nytt träns och lite småsaker innan vi åkte till stallet för en grundlig genomgång av precis allt. Vad hon har för borstar, utrustning, foder, var schabrak finns om hon behöver byta, sårtvätt och reflexer. Sen red vi ut. Jättelänge. Mycket galopp också, trav är liksom inte riktigt Svarta Farans grej. Däremot så gick jag sista biten hem, jag lovar.
 
 
Jag och Svarta Faran. Första bilden på oss någonsin!
 
 
Karro och Fiffi (som bara vägrade se normal ut på någon bild, men ni vet ju hur Fiffi ser ut liksom :)
Silke

FIN BLOGG!

Svar: Tack :)
Katarina

Gabriella - Montéryttare

Åh vad härligt :) gå i hästaffärer är ju jättekul, luktar alltid så gott där!
Vilken tur att du hittade en som kunde rida henne medans du är borta :)

Svar: Jättekul och livsfarligt, är inne på mitt typ sjunde träns, hahaJa, skönt att slippa ställa av så länge ^^
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress