Katarina

Vågar man hoppas?
Kanske har turen äntligen vänt. Kanin äter igen (även om jag stödfodrar med critical care), ponny är under utredning, jag har fått ordning på mitt exjobb och ett mail jag bara drömt om.
 
 
...jag tror att saker händer av en anledning.
 
Gabriella - Montéryttare

Åh va skönt att höra (läsa) ;)
Blir ju nyfiken vad det var för mail nu när du skriver då :P

Svar: Jag är också nyfiken! Måste ta reda på lite mer saker också, men viktigast just nu är ju Fiffan-Piffan-Puff.
Katarina

Ellinor

Håller en tumme för dig och är nyfiken på mailet!

Svar: Tack ^^ Återkommer så fort jag vågar!
Katarina

Emelie

Hoppas oturen vänder nu!!! :-) du förtjänar medgång efter allt det som hänt.

Svar: Tack (: Jag verkar ha fått en backup-plan i alla fall (;
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress