Katarina

Jag drömmer om ett träns..
..som verkar vara hopplöst att få tag på. Jag vill ha ett träns med smala remmar och klinker på både nosgrimma och pannband. Pannbandet få gärna ha små swarovski-stenar utanpå klinkern också.
 
 
Typ åt det här hållet.
 
 
Eller så här, fast utan vit padding.
 
Det verkar dock vara hopplöst att hitta mitt drömträns så jag funderar starkt på att köpa ett för att pimpa. Att tillverka från grunden orkar jag nog inte, det var ruskigt svårt och tidskrävande.
 
 
Mitt egengjorda akhal teké-träns.
Jenny

Det går inte att betställa utomlands heller? Beställa speciall-uppsytt? Senare lär bli dyrt däremot.
Klinkerpannband finns ju ibland liksom nosgrimmor. Och träns med smala remmar. Jag tänker att du typ kan köpa allt var för sig och sätta samman? Är risk att det inte blir perfekt i ton osv då kanske däremot.

Svar: Har inte hittat på e-bay i alla fall :/ Gick in en sväng på xtreme horse makeover men där blev jag snål, haha. Kanske får bygga ihop ett, men då känns det nästan enklare att pyssla själv :P
Katarina

Ellinor

Treadstone har en sån modell, fint läder! http://www.treadstone.se/agent/index.php?act=viewProd&productId=176

Svar: Den ska jag spana in så fort jag kommer hem! :D
Katarina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress